niedziela, 15 października 2017

Zupa dla każdego

Nie wiedziałam co zrobić dziś na obiad. Mój mąż był ostatnio u dentysty i okazało się, że musi mieć kanałowe leczenie. Nie wiemy jak to się stało. Z reguły nie miał kłopotów z zębami, a tu proszę, jaka niespodzianka. Nie może praktycznie nic pogryźć, więc co mi pozostało robić na obiad? Zupy krem. Bo to zmiksowane, także nie podrażni zębów.
Wpadłam ostatnio na zupę krem z pieczonej papryki  mam nadzieję, że mi wyjdzie i będzie dobra. Okej to zabieram się za sprzątanie i gotowanie. Trzymajcie kciuki, żeby mi wyszła. Jest rozgrzewająca to dobrze, bo lubię takie. A mój mąż wszystko je więc spoko :) Nie ma wybrzydzania u nas. Lubimy też eksperymentować i robić coś nowego. :) A wy już jedliście taką zupę? w ogóle lubicie zupy krem. Moja mama na przykład nie, więc zawsze jak przychodzi do nas na obiad to, marudzi. Nie blenduje zupy wtedy. Na szczęście chwali moje obiady :) O tyle dobrze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz